FAQ

Je vindt hier de antwoorden op de meest gestelde vragen. Is jouw vraag na het lezen van deze informatie niet helemaal beantwoordt? Of is jouw vraag zó origineel dat hij niet in dit overzicht staat? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op!

FAQ | Bestellen

Geen paniek! Wanneer je niet thuis bent tijdens de eerste afleverpoging zijn er twee opties:

Optie 1: Je doet niks. De tweede afleverpoging volgt automatisch de volgende werkdag of zaterdag.

Optie 2: Wijzig de afleverdag en/of het afleveradres indien nodig. Vaak kan dit met behulp van het briefje wat de pakketbezorger achterlaat in de brievenbus tijdens de eerste bezorgpoging. Verdere instructies zijn op dit briefje te vinden.

Mocht het niet helemaal duidelijk zijn? Hier lees je verdere uitleg.

Wanneer we jouw bestelling klaargemaakt hebben voor verzending, zal dit te zien zijn via de track and trace link die je van ons ontvangen hebt. Via deze link kun je de reis van je pakket volgen en zie je precies wanneer het pakket bezorgd zal worden!

Grote producten of bestellingen met meerdere producten verzenden we vaak met onze eigen transportdienst of vaste transportpartner. Wanneer dit het geval is nemen we contact met op je per e-mail om een bezorgafspraak in te plannen.

Mocht je jouw bestelling willen annuleren, raden we je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Mogelijk kunnen wij je bestelling dan nog tegenhouden. In dit geval heb je sneller je geld terug.

Mocht het zo zijn dat de bestelling reeds al verzonden is, kun je de bestelling retourneren na ontvangst.

Meer informatie over het retourneren van je bestelling vind je hier.

Ben je niet helemaal tevreden met je aankoop? Wat jammer! Binnen 14 dagen na ontvangst van je pakketje kun jouw aankoop retourneren.

Het retourneren van een bestelling kost standaard €5. Dit bedrag wordt achteraf verrekend met het terug te betalen bedrag.

Om je bestelling te retourneren, dien je een e-mail te sturen naar retour@cehahome.nl. Vermeld in deze e-mail jouw naam, ordernummer, e-mailadres en omschrijf duidelijk welke producten je wenst te retourneren.

Vervolgens ontvang je van ons een retourformulier. Vul deze zo compleet mogelijk in en voeg deze toe bij het pakket. Let op: indien dit formulier niet bijgevoegd is, kunnen we je retour niet in behandeling nemen.

Ook ontvang je van ons per e-mail een retourlabel. Met dit label kun je jouw pakket via een DHL-pakketpunt naar ons terugsturen. Print het label en plak deze op de doos. Zorg ervoor dat je eventuele oude labels van het pakket verwijderd.

Zodra wij jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen en hebben gecontroleerd, wordt het aankoopbedrag (-€5 retourkosten) binnen 14 dagen teruggestort op dezelfde rekening als waarmee de bestelling betaald is. Hierop zijn geen uitzonderingen mogelijk.

Let op dat het product in de staat is zoals je hebt ontvangen wanneer je deze wenst te retourneren. Zorg ervoor dat het artikel(en) met toebehoren samen compleet is en in de -voor zover redelijkerwijs mogelijk- originele staat en fabrieksverpakking geretourneerd wordt. Indien dit niet het geval is kunnen we eventuele waardevermindering in rekening brengen.

Helaas kunnen wij jouw retour niet verwerken wanneer deze niet vooraf aangemeld is, en/of het geretourneerde pakket geen door ons verstrekt retourformulier met RMA nummer bevat.

Verdere info vind je hier.

Het is mogelijk om een bestelling te plaatsen in Nederland en België.

FAQ | Betalen

Bij CEHA HOME betaal je geen verzendkosten. Je geniet dus altijd van gratis verzending in zowel Nederland als België.

Al de prijzen op onze website worden inclusief btw weergegeven.

Bij CEHA HOME kun je betalen via iDeal, Mastercard en Visa.

Als je jouw bestelling wilt wijzigen, raden wij je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Mogelijk kunnen wij de verzending van je bestelling dan nog tegenhouden.

Mocht de bestelling reeds zijn verwerkt, dan kun je jouw bestelling na ontvangst retourneren en een ander product bestellen. Meer informatie over het retourneren van je bestelling lees je hier.

Leuk dat je geïnteresseerd bent in een product(en) van CEHA HOME. Helaas is het niet mogelijk om een product bij ons te reserveren. Wel kun je bij elk artikel de actuele voorraadstatus zien.

FAQ | Verzenden en levering

We streven ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Echter zijn we hierbij afhankelijk van de snelheid van de pakketdiensten.

In de meeste gevallen verwerken we jouw bestelling nog dezelfde dag. Echter kan het ook voorkomen dat het verzenden van jouw bestelling tot 6 werkdagen duurt indien het product bijvoorbeeld niet op voorraad is.

Omdat we gemerkt hebben dat de drukte bij de koeriersdiensten steeds blijft toenemen, blijft het lastig om in te schatten hoe lang het duurt voordat jouw pakket geleverd wordt.

Wanneer jouw bestelling incompleet is, kun je het product binnen 30 dagen na ontvangst bij ons melden en zorgen wij er voor dat het missend product alsnog bij je terecht komt of regelen we een eventuele andere oplossing.

Meldt het product aan door te mailen naar retour@cehahome.nl. Vermeld hierbij jouw naam, adresgegevens, e-mailadres, telefoonnummer, ordernummer en de naam van het product in kwestie. Vertel ons in de mail wat er mis is gegaan en dan komen wij zo snel mogelijk bij je terug met instructies voor de verdere afhandeling.

Meer informatie over retourneren vind je hier.

Is jouw bestelling niet op tijd geleverd? Is het pakket bij aankomst niet netjes afgeleverd? Of is er wat anders mis gegaan tijdens het bezorgen? Dit is uiteraard niet de bedoeling en dit spijt ons zeer.

Wij begrijpen het volkomen als je hier meer uitleg over wilt of dit wilt melden. Hierover kun je altijd een e-mail sturen naar klantenservice@cehahome.nl.

Vervelend om te horen dat je bestelling beschadigd aangekomen is. Onze excuses hiervoor!

Meld het beschadigde product bij ons aan door een mail te sturen naar retour@cehahome.nl.

Vermeld in de mail jouw naam, adresgegevens, e-mailadres, telefoonnummer, ordernummer en de naam van het product in kwestie. Vertel ons in de mail wat er mis is gegaan en dan komen wij zo snel mogelijk bij je terug met instructies voor de verdere afhandeling.

Wij werken samen met DHL. Jouw pakket wordt dus bezorgd door een DHL bezorger. In enkele gevallen, bijvoorbeeld bij een afwijkend pakketformaat, bezorgen wij jouw bestelling met onze eigen bezorgdienst. Wanneer dit het geval is, brengen we je hier uiteraard van op de hoogte.

FAQ | Retourneren

Jammer dat je niet tevreden bent met je bestelling! Retourneren is uiteraard mogelijk bij ons.

Retourneren is altijd op eigen kosten.

Je kunt het artikel retourneren indien je de overeenkomst binnen 30 dagen na levering van het product hebt herroepen, zolang het in de staat is zoals je het ontvangen hebt. Zorg ervoor dat het artikel(en) met toebehoren samen compleet is en in de -voor zover redelijkerwijs mogelijk- originele staat en fabrieksverpakking geretourneerd wordt.

Indien dit niet het geval is, kunnen we eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, in rekening brengen.

De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen nadat jij of iemand voor jou (niet de vervoerder) het product fysiek ontvangt. Wanneer je binnen deze 30 dagen van de koop af wilt zien, dien je het product ter retour aan te melden doormiddel van een e mail naar retour@cehahome.

Vermeld hierbij jouw naam, ordernummer, adres, e-mailadres en omschrijf duidelijk de naam van het product. Alleen dan kunnen we jouw retouraanvraag direct in behandeling nemen.

Wanneer jouw retouraanvraag goedgekeurd is, ontvang je van ons een retourformulier per e-mail. Vul deze zo compleet mogelijk in en voeg deze bij het pakket wat geretourneerd wordt. Vervolgens kun je het pakket naar ons retouradres verzenden met een vervoeder naar keuze. Zorg voor voldoende frankering!

Retouradres CEHA HOME:

CEHA HOME t.a.v. afdeling retouren
Terheijdenseweg 439
4825 BK Breda
Nederland

Let op: helaas kunnen wij jouw retour niet verwerken wanneer deze niet vooraf aangemeld is, en/of het geretourneerde pakket geen door ons verstrekt retourformulier met RMA nummer bevat.

De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Nadat we jouw retour in goede orde ontvangen hebben, storten we binnen 14 dagen het geld terug op hetzelfde rekeningnummer als waarmee je hebt betaald.

Je krijgt een mail van CEHA HOME zodra je retour verwerkt is.

FAQ | Garantie en reparatie

Bij de bezorging moet een artikel in goede staat zijn en goed functioneren bij normaal gebruik. Omdat het ene product langer meegaat dan het andere, wordt hierbij rekening gehouden met wat heet ‘de economische levensduur’ van een product.

Wanneer er redelijkerwijs verwacht kan worden dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren, en het defect buiten jouw schuld om is ontstaan, dan kun je je op de wettelijke garantie beroepen.

Binnen deze termijn heb je mogelijk recht op kosteloos herstel of omruil. Hier zijn twee voorwaarden aan verbonden:

1. Binnen de gemiddelde gebruiksduur moet je - indien het gebrek optreedt na zes maanden na aankoop - aantonen dat er op een normale manier gebruik is gemaakt van het product.

2. Wanneer het herstellen van een product goedkoper is dan het omruilen, is het redelijk en toegestaan dat wij voor reparatie kiezen.

Mocht bovenstaand van toepassing zijn, neem dan contact met ons op. Wij zorgen altijd voor een passende oplossing!

Valt het product binnen de garantieperiode en vertoont het gebreken en/of defecten? Stuur dan een e-mail naar klacht@cehahome. Vermeld in deze e-mail de volgende gegevens:

- Jouw naam en adresgegevens

- Telefoonnummer

- De naam en omschrijving van het product

- Het betreffende ordernummer

- De klacht

- (Indien mogelijk) een foto van het defect/gebrek

Wanneer we jouw aanmelding hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op om je een zo goed mogelijke oplossing te bieden.

Let op: je kunt een product niet ter reparatie of vervangen toesturen zonder dit vooraf op bovenstaande wijze te melden.

Dat is afhankelijk van het product en wat er gerepareerd moet worden. Uiteraard houden wij je op de hoogte van de situatie.

De factuur van je bestelling is je garantiebewijs.