Garantie & reparatie

CEHA HOME staat voor kwaliteit. Wanneer je iets bij ons bestelt, mag je ervan uitgaan dat je een kwalitatief hoogwaardig product ontvangt. Daarom ontvang je bij ons standaard 2 jaar garantie op je product.

De garantietijd van 2 jaar in gaat in vanaf de aankoopdatum. Toont het product binnen dit termijn gebreken? Dan heb je recht op vervanging of een reparatievergoeding. 

Als er iets mis is met het bestelde artikel, willen we je vragen een e-mail te sturen naar klacht@cehahome.nl. We zorgen uiteraard voor een passende oplossing.

Meest gestelde vragen over garantie & reparatie

Bij de bezorging moet een artikel in goede staat zijn en goed functioneren bij normaal gebruik. Omdat het ene product langer meegaat dan het andere, wordt hierbij rekening gehouden met wat heet ‘de economische levensduur’ van een product.

Wanneer er redelijkerwijs verwacht kan worden dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren, en het defect buiten jouw schuld om is ontstaan, dan kun je je op de wettelijke garantie beroepen.

Binnen deze termijn heb je mogelijk recht op kosteloos herstel of omruil. Hier zijn twee voorwaarden aan verbonden:

1. Binnen de gemiddelde gebruiksduur moet je - indien het gebrek optreedt na zes maanden na aankoop - aantonen dat er op een normale manier gebruik is gemaakt van het product.

2. Wanneer het herstellen van een product goedkoper is dan het omruilen, is het redelijk en toegestaan dat wij voor reparatie kiezen.

Mocht bovenstaand van toepassing zijn, neem dan contact met ons op. Wij zorgen altijd voor een passende oplossing!

Valt het product binnen de garantieperiode en vertoont het gebreken en/of defecten? Stuur dan een e-mail naar klacht@cehahome. Vermeld in deze e-mail de volgende gegevens:

- Jouw naam en adresgegevens

- Telefoonnummer

- De naam en omschrijving van het product

- Het betreffende ordernummer

- De klacht

- (Indien mogelijk) een foto van het defect/gebrek

Wanneer we jouw aanmelding hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op om je een zo goed mogelijke oplossing te bieden.

Let op: je kunt een product niet ter reparatie of vervangen toesturen zonder dit vooraf op bovenstaande wijze te melden.