Levertijd & bezorging

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, wil je deze natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben. Dat begrijpen we! Daarom doen we er alles aan om jouw pakket zo snel mogelijk naar je te versturen. Op deze pagina vind je meer informatie over de levertijd en bezorging van jouw bestelling bij CEHA HOME.

Meest gestelde vragen over levertijd & bezorging

We streven ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Echter zijn we hierbij afhankelijk van de snelheid van de pakketdiensten.

In de meeste gevallen verwerken we jouw bestelling nog dezelfde dag en bieden we deze dezelfde dag of de volgende werkdag aan bij de koeriersdienst.

Omdat we gemerkt hebben dat de drukte bij de koeriersdiensten steeds blijft toenemen, houden we een slag om de arm en houden we een bezorgtermijn aan van 1-4 werkdagen.

Jouw bestelling wordt verzonden zodra alle artikelen op voorraad zijn in ons magazijn. Dit betekent dus dat de langst durende levertijd geldt voor de gehele bestelling.

Als je een bestelling hebt geplaatst met producten met verschillende levertijden, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. In enkele gevallen is het mogelijk om de bestelling in delen te leveren.

We doen ons uiterste best om jouw bestelling op het afgesproken moment te leveren, maar dit kunnen we niet altijd garanderen. Het kan om verschillende redenen altijd voorkomen dat de levering wat vertraging oploopt. We hopen op je begrip hiervoor.

Wanneer je een track & trace code ontvangen hebt, betekent dit dat je pakket ons magazijn verlaten heeft. Vanaf dat moment is het in handen van de vervoerder. In de meeste gevallen wordt je pakket de volgende (werk)dag bij je bezorgd. Voor de meest actuele status van je bestelling raden we je aan de track & trace informatie in de gaten houden.

Zie je de volgende melding? "Zending is aangemeld, maar nog niet ontvangen door DHL." In 99,9% van de gevallen betekent dit dat het pakket ons magazijn heeft verlaten en bij de vervoerder is. Doordat veel pakketten in een keer worden opgehaald, vindt de eerste scan bij het sorteercentrum plaats. Zodra je pakket daar deze scan gehad heeft, zal er meer informatie over een definitieve leverdatum bekend worden.

Bij zeer hoge uitzondering kan het voorkomen dat DHL door extreme (weer)omstandigheden een rit annuleert. Een deel van de pakketten van die dag kan daardoor vertraging oplopen.

Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening. Verzending is dus zowel in Nederland als België voor jou gratis!

Wanneer jouw bestelling nog niet verzonden is of jouw bestelling via onze eigen koeriersdienst wordt verzonden, kun je hierover contact met ons opnemen. Doe dit wel zo spoedig mogelijk! We kunnen proberen om jouw order tegen te houden en de afleverdatum te wijzigen. Echter proberen wij de bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en versturen waardoor de kans groot is dat wij het pakket al mee hebben gegeven aan de koeriersdienst.

Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet thuis bent wanneer de pakketbezorger bij je langskomt. Wanneer je niet thuis bent tijdens de eerste afleverpoging, zijn er twee opties:

1. Je doet niks. De tweede afleverpoging volgt automatisch de volgende werkdag of zaterdag.

2. Wijzig de afleverdag en/of het afleveradres indien mogelijk. Vaak kan dit met behulp van het kaartje wat de pakketbezorger achterlaat in de brievenbus tijdens de eerste bezorgpoging. Verdere instructies zijn op dit kaartje te vinden.

In het geval van bijvoorbeeld een bijzonder groot artikel kan het zijn dat jouw pakket met onze eigen dienst of koerier bezorgt wordt. In dit geval stemmen we samen met jou een afleverdag en/of aflevertijdvak af. De ervaring leert ons dat de communicatie hierbij zo duidelijk is, dat de kans klein is dat je de aflevering mist. Mocht er onverhoopt toch niemand aanwezig zijn, dan nemen we contact met je op voor een tweede afleverpoging.