Klachten

CEHA HOME doet er alles aan om het bestelproces, de betaling en de levering zo probleemloos mogelijk te laten verlopen. Mocht er toch iets misgaan, dan kijken we graag samen met jou naar een passende oplossing. Heb je een klacht over een product? Neem dan contact op met onze klantenservice en mail naar klacht@cehahome.nl.

Meest gestelde vragen over klachtenafhandeling

Het kan zijn dat je een klacht hebt over CEHA HOME of onze producten. Dit betreuren wij ten zeerste en willen dit graag oplossen.

Service en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel en wij willen dan ook graag dat je tevreden bent over onze producten, communicatie en service. We zullen er dan ook alles aan doen om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Beloofd!

Bij klachten willen we je vragen om een e-mail te sturen naar klacht@cehahome.nl. Vermeld duidelijk in het onderwerp dat het om een klacht gaat. Dan gaan wij zo snel mogelijk aan de slag om jouw klacht op te lossen!

Wanneer je een klacht hebt over CEHA HOME of over onze producten, dan vragen we je om een e-mail te sturen naar klacht@cehahome.nl.

Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht en geven uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Bij complexe zaken kan dit proces langer duren. In dit geval stelt onze klantenservice je hiervan tijdig op de hoogte.

Wij doen uitgebreid onderzoek naar de oorzaak van de klacht zodat we precies kunnen achterhalen waar het misgegaan is. Vervolgens nemen we contact met je op om een oplossing voor te leggen. Uiteraard nemen we deze ervaring mee om de klacht in de toekomst te voorkomen. Zo blijven we onze producten en service continu verbeteren.